مقالات

دستگاه از بین برنده سوسک ریز

دستگاه از بین برنده سوسک ریز

دستگاه از بین برنده سوسک ریز ، یک سیستم فرا صوت است که با عملکرد خود، باعث دوری سوسک های ریز و حشرات موذی می شود. این دستگاه با تاثیر بر سیستم عصبی سوسک های ریز و درشت، از تغذیه و تولید مثل آنها جلوگیری می کند. دستگاه از بین برنده سوسک ریز می تواند فضایی به اندازه ی 80-60 متر را پوشش دهد.
سوسک های ریز، حشراتی چندش آور هستند که گاهی اوقات در قسمت های مختلف ساختمان دیده می شوند. سوسک ها بوسیله شاخک، بال و پرزهای بدن خود، بیماری را انتقال می دهند. این حشرات بعد از ورود به یک محل، تخم ریزی می کنند. تعداد تخم آنها 48-16 عدد می باشد. معمولا سوسک ها در مناطق تاریک و مرطوب، زیر میز و وسایل چوبی، لای درزها و … تخمریزی می کنند.
یکی از بدترین نقاطی که این سوسک ها وجود دارند، آشپزخانه است. خانم ها از دیدن سوسک های ریز در بین ظروف و وسایل کابینت بسیار عصبانی می شوند. آنها همواره به دنبال روش های موثری برای از بین بردن این حشرات موذی هستند. یکی از این روش ها، استفاده از دستگاه از بین برنده سوسک ریز است.

دستگاه از بین برنده سوسک ریز

دستگاه از بین برنده سوسک ریز حجم و وزن کمی دارد و از یک طراحی الکترونیکی پیشرفته برخوردار است. این دستگاه فاقد هر گونه سم یا طعمه سمی است و آلودگی از این جهت ایجاد نمی کند. دستگاه از بین برنده سوسک ریز را می توانید به راحتی و از طریق اتصال به پریز برق نصب کنید. این دستگاه نیازی به سرویس و نگهداری خاصی ندارد. هنگامی که دستگاه از بین برنده سوسک ریز را به پریز متصل می کنید، چراغ دستگاه روشن می شود. این علامت نشان می دهد که دستگاه شما سالم است. امواج التراسونیک دستگاه می توانند سوسک های ریز را از محل زندگی و کار شما دور کنند.

دستگاه از بین برنده سوسک ریز

نحوه استفاده از دستگاه از بین برنده سوسک ریز

برای استفاده از این دستگاه، ابتدا آداپتور آن را به برق شهر وصل کنید. سپس سیم خروجی را به پشت دستگاه متصل نمایید. این کار باعث روشن شدن چراغ ال ای دی قرمز رنگ جلوی دستگاه می شود. روشن شدن چراغ نشان می دهد که دستگاه سالم است و کار می کند. یکی از نکات مهم در مورد استفاده از دستگاه دفع سوسک ریز این است که باید به صورت دائمی روشن باشد. آن را باید در قسمتی که سوسک بیشتری وجود دارد، نصب کنید. معمولا 4-2 هفته طول می کشد تا اثر این دستگاه را مشاهده نمایید. البته این مدت با توجه به حجم سوسک و میزان تخم ریزی آن متفاوت است.

محل نصب دستگاه از بین برنده سوسک ریز

دستگاه از بین برنده سوسک ریز با روش الکترومغناطیس کار می کند. علاوه بر این دارای مقدار کمی امواج التراسونیک هم می باشد. از این دستگاه می توان در رستوران ها، بیمارستان ها، کارخانه ها، مکان های نظامی، بیمارستان ها، خانه ها، فرودگاه، انبارها و … استفاده کرد.
دستگاه از بین برنده سوسک ریز را در محلی که سوسک بیشتری وجود دارد، نصب می کنند. این دستگاه را نباید در مکانی که مواد منفجره است یا در پشت پرده، یخچال و مبلمان قرار دهید.

عملکرد دستگاه از بین برنده سوسک ریز

دستگاه از بین برنده سوسک ریز، بدون بو، سم و دود است. این دستگاه، عوارض جانبی و یا واکنش بدی بر روی بدن انسان ندارد. به مدت 20 سال به صورت مستمر می توان از این دستگاه استفاده کرد. در ساختار دستگاه از بین برنده سوسک ریز، تعدادی ریز رایانه ، مدارهای موج دار و فرکانسی وجود دارند. امواج مغناطیسی و صوتی دستگاه به کنترل سوسک کمک می کنند. اگر دستگاه به هر علتی خراب شود، لازم نیست تا آن را باز کنید. فقط کافی است با شرکت تماس بگیرید تا دستگاه شما را تعویض کند.

مزایای استفاده از دستگاه از بین برنده سوسک ریز

– دستگاه از بین برنده سوسک ریز برای انسان، حیوانات خانگی، کودکان، سالمندان و زنان باردار ضرری ندارد.
– در این دستگاه از هیچ سمی استفاده نمی شود. بنابراین اثر مخربی برای محیط زیست نمی گذارد.
– هنگامی که از دستگاه استفاده می کنید نیازی نیست تا منزل را ترک کنید.
– این دستگاه حشرات را دور می کند. بنابراین در صورت استفاده از آن، لاشه حشرات و موجودات موذی را در فضای منزل و محیط های باز و بزرگ مشاهده نمی کنید.
– دستگاه از بین برنده سوسک ریز، فرکانس نامتناوبی را پخش می کند و اجازه نمی دهد حشرات به فرکانس عادت کنند.

دستگاه نابود کننده سوسک ریز

دستگاه نابود کننده سوسک ، منطبق با استانداردهای CE، IEC و RoHs تولید می شود. این دستگاه را تحت لیسانس آمریکا در تایوان می سازند. تکنولوژی های روز دنیا در آن به کار رفته اند. در ساختار دستگاه نابود کننده سوسک، 2 عدد بلندگوی فرا صوتی (التراسونیک) وجود دارد که 270 دسی بل فشار صوتی ایجاد می کنند. این فشار زیاد، حشرات و موجودات موذی را فراری می دهد. فرکانسی که این دستگاه تولید می کند بین 65-30 کیلو هرتز است. این فرکانس ثابت نیست و به صورت مداوم، پله ای، ترکیبی و اتوماتیک ایجاد می شود. به همین علت از انطباق سیستم شنوایی و عصبی حشرات موذی جلوگیری می کند. انسان نمی تواند صدای دستگاه از بین برنده سوسک ریز را بشنود. فرکانس های این دستگاه اختلالی برای سیستم های مخابراتی، رادیویی، تلویزیونی، الکترومغناطیسی و … ایجاد نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 1 =