مقالات

دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی

دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی

دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی ، آسیبی به انسان، حیوانات و گیاهان وارد نمی کند. این دستگاه به صورت التراسونیک عمل می کند. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها در زمینه تولید و عرضه ی دستگاه های دور کننده حیوانات مزاحم فعالیت می کنند. دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی یکی از تجهیزاتی است که توسط این شرکت ها ارائه می شود. صدایی که این دستگاه تولید می کند، در محدوده شنوایی انسان نیست. این صدا باعث دور شدن کبوتر از محیط زندگی شما می شود. کبوتر ، طرفداران زیادی دارد. اما در برخی مواقع پرواز کبوتر و پرسه زدن آن در اطراف آپارتمان، سرو صدای زیادی تولید می کند. این مزاحمت های صوتی، مانع از خواب و استراحت ساکنین می شود. علاوه بر این، دفعیات کبوترها باعث آلودگی محیط و انتقال بیماری های مشترک بین انسان و پرندگان می گردد. یکی از این بیماری ها آنفولانزا است. البته کبوترها در انتقال برخی انگل ها تاثیر دارند. به همین علت برخی از مردم برای دفع این پرندگان از دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی استفاده می کنند.

مکان استفاده از دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی

دستگاه دور کننده کبوتر را می توانید در محیط های باز، بسته و نیمه باز استفاده کنید. این دستگاه برای محیط های صنعتی، نظامی، انبارها، اداره ها، کارخانجات، اصطبل ها، لابیريال باغچه، فروشگاه ها، رستوران ها، ایستگاه های حمل و نقل، مزارع، مراکز تفریحی، دارویی، آموزشی، هتل ها، قنادی ها و … کاربرد دارد.

عملکرد دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی

دامنه شنوایی پرندگان و انسان نزدیک است. به همین علت فرایند دور کردن پرندگان کار دشواری می باشد. دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی ، فرکانس هایی تولید می کند که گوش انسان نمی تواند آنها را بشنود. این صداها برای کبوترها آزار دهنده است و آنها را از محیط دور می کنند. معمولا در ساختار دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی یک درجه وجود دارد که با استفاده از آن می توان مقدار صدا را تنظیم کرد.

دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی برای دفع چه حیوانات و پرندگانی موثر می باشد؟

دستگاه دورکننده کبوتر تضمینی علاوه بر کبوتر، برای دور کردن گنجشک، کرکس، کلاغ، مرغ دریایی، توکا، موش و … هم موثر است.

مشخصات دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی

در حال حاضر مدل های مختلفی از این دستگاه در بازار به فروش می رسند. دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی را می توان در محیط های باز و سر پوشیده نصب کرد. این دستگاه، مساحتی به اندازه 85 متر مربع را پوشش می دهد. فرکانس های تولید شده توسط دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی بین 24-17 کیلو هرتز می باشند. این دستگاه قابلیت فراری دادن پرندگان و دیگر جانوران موذی را نیز دارد. دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی وزن کمی دارد و با استفاده از 2 عدد باطری کتابی 9v کار می کند. امواجی که تولید می کند برای انسان ضرری ندارد. در ساختار این دستگاه، یک بلندگوی التراسونیک با 130 دسی بل فشار صوتی و 2 فلشر نوری برای ترساندن پرنده وجود دارد.

مزایای استفاده از دستگاه دور کننده کبوتر تضمینی

– در این دستگاه ها از هیچ گونه سمی استفاده نمی شود. به همین علت برای محیط زیست خطری ندارند.
– این دستگاه را به راحتی می توان نصب کرد.
– کاربرد دستگاه دور کننده کبوتر آسان است.
– امکان شارژ و استفاده از باطری در دستگاه وجود دارد.
– در صورت استفاده از این دستگاه، هزینه تمیزکاری و تعمیر شما کاهش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =