مقالات

دستگاه از بین برنده حشرات

دستگاه از بین برنده پشه و مگس | دستگاه از بین برنده حشرات

دستگاه از بین برنده حشرات ، بدون استفاده از سموم و مواد شیمیایی می تواند  حشرات را نابود کند. مگس و پشه جزء حشراتی هستند که نقش مهمی در انتقال آلودگی و بیماری ایفا می کنند. وجود پشه و مگس در محل زندگی بسیار آزار دهنده است. با توجه به قدرت بینایی و شنوایی بالای مگس و پشه، برای از بین بردن این حشرات از دستگاه های التراسونیک استفاده می کنند. در این دستگاه ها با استفاده از امواج فرا صوت (اولتراسونیک)، مگس و پشه را از بین می برند. در حال حاضر مدل های مختلف دستگاه از بین برنده مگس و پشه در بازار به فروش می رسند. در هر یک از این مدل ها برای دفع حشرات از تکنولوژی های متفاوتی استفاده شده است.

عملکرد دستگاه از بین برنده حشرات

برخی از این دستگاه ها برای از بین بردن حشرات از امواج اولتراسونیک استفاده می کنند. این امواج در محدوده ی صوتی انسان نیستند. یعنی انسان نمی تواند آنها را بشنود و فقط حشرات، این صداها را می شنوند. به این ترتیب، حشرات را از محیط دور می کنند. مدل های مختلف دستگاه از بین برنده مگس و پشه وجود دارد. یکی از این مدل ها، با استفاده از لامپ uv، حشرات را جذب می کند و هنگامی که حشره نزدیک دستگاه شد، آن را با استفاده از سیستم فن به داخل دستگاه می کشد. مگس و پشه درون محفظه ی دستگاه باقی می مانند. استفاده کنندگان از دستگاه می توانند بعد از پر شدن دستگاه، آن را تخلیه نمایند. این کار به صورت دستی امکان پذیر است.

محل استفاده از دستگاه از بین برنده مگس و پشه | دستگاه از بین برنده حشرات

انواع مختلفی از دستگاه از بین برنده مگس و پشه وجود دارند. از این دستگاه می توان در فضای باز و محیط های سر پوشیده مانند سالن، رستوران، منزل، انبار و … استفاده کرد.

دستگاه از بین برنده حشرات چه مزایایی دارد؟

مگس و پشه جزء حشراتی هستند که با حضور در محیط های آلوده می توانند میکروب ها و عوامل بیماریزا را به راحتی انتقال دهند. بنابراین، با دور کردن و از بین بردن این حشرات می توان از انتقال بیماری های زیادی جلوگیری کرد.
– عدم استفاده از سموم و مواد شیمیایی در این دستگاه ها باعث می شود تا برای محیط زیست خطری نداشته باشند.
– یکی از مزایای دستگاه از بین برنده مگس و پشه این است که در زمان استفاده از این دستگاه، نیازی به ترک منزل نمی باشد.
– این دستگاه برای انسان، حیوانات خانگی، کودکان و سالمندان خطری ندارد.
– هنگامی که از دستگاه از بین برنده مگس و پشه استفاده می کنید، لاشه های حشرات در محیط پراکنده نمی شوند.
– در مدل هایی از دستگاه که با استفاده از امواج التراسونیک، حشرات را دور می کنند، از فرکانس های مختلفی استفاده می شود. به همین علت مگس و پشه نمی توانند به این فرکانس عادت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =