مقالات

دستگاه از بین برنده دائمی موش دستگاه دفع موش

دستگاه از بین برنده دائمی موش دستگاه دفع موش

دستگاه از بین برنده دائمی موش دستگاه دفع موش  ، دستگاهی است که بر روی سیستم عصبی و گردش خون موش تاثیر می گذارد. با این کار ، از تغذیه و تولید مثل آن جلوگیری می کند. دستگاه از بین برنده دائمی موش با استفاده از سیستم فراصوت خود، موجودات موذی را از محیط فراری می دهد. فرکانس دستگاه دفع موش ، در مدت کوتاهی محیط را از موش های موذی پاک می کند.

دستگاه از بین برنده دائمی موش را در چه مکان هایی می توان استفاده کرد؟

دستگاه از بین برنده دائمی موش را در منازل، باغ ها، کارخانجات دولتی و خصوصی، فروشگاه ها، اداره ها، رستوران ها، محیط های صنعتی، مرغ داری ها، آشپزخانه، تالارها و … می توان استفاده کرد.

 

دستگاه از بین برنده دائمی موش

دستگاه از بین برنده دائمی موش می تواند فضای بین 80-60 متر را پوشش دهد. اگر یک موش را در محیط اطراف خود دیدید، مطمئن باشید که تنها نیست و تعداد زیادی از موش ها در آن محل وجود دارند. معمولا موش ها در تاریکی شب فعالیت می کنند. آنها در تاریکی و به دور از چشم انسان، دنبال غذا می گردند. این مهمان ناخوانده به راحتی می تواند به لباس، فرش، سیم و دیوارها آسیب وارد کند. دستگاه از بین برنده دائمی موش به شما کمک می کند تا بدون آلودگی های ناشی از سم و طعمه های سمی از شر موش های موجود در محیط زندگی و محل کار خود خلاص شوید. در حال حاضر مدل های مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارند.

دستگاه از بین برنده دائمی موش

 

محل نصب دستگاه از بین برنده دائمی موش

دستگاه از بین برنده دائمی موش را باید در جایی نزدیک به محل زندگی موش نصب کنید. از قرار دادن دستگاه دفع موش در زیر پرده، یخچال، مبلمان، حمام و سرویس بهداشتی خودداری نمایید.

دستگاه از بین برنده دائمی موش

مزایای دستگاه از بین برنده دائمی موش

دستگاه از بین برنده دائمی موش باعث دوری موش ها و موجودات موذی می شود. موش ها و به طور کلی جوندگان نقش مهمی در انتقال عوامل بیماری زا دارند. با دور کردن آنها می توانید از انتقال بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنید.
یکی از مهم ترین عوامل بیماریزا که توسط جوندگان منتقل می شوند، ویروس های خانواده هانتا ویروس می باشند. یک دسته از این ویروس ها که با نام ویروس های دنیای قدیمی شناخته می شوند، بیشتر در اروپا و آسیا وجود دارند. این ویروس ها موجب تب خونریزی دهنده همراه با سندرم کلیوی می شوند. نوع دیگری از آنها، ویروس های دنیای جدید هستند که بیشتر در قاره امریکا وجود دارند. این ویروس ها می توانند باعث سندرم ریوی شوند.
کارشناسان توصیه می کنند برای پیشگیری از هانتا ویروس، با جوندگان تماس نداشته باشید. سوراخ ها و شکاف ها را مسدود کنید و برای جلوگیری از ورود جوندگان به محیط، دستگاه از بین برنده دائمی موش را نصب کنید.
– در دستگاه دفع موش از هیچ سمی استفاده نمی شود. بنابراین برای محیط زیست خطری ندارد.
– برای استفاده از این دستگاه، نیازی به ترک منزل نیست.
– دستگاه از بین برنده دائمی موش برای انسان، حیوانات خانگی، کودکان، سالمندان و زنان باردار ضرری ندارد.
– این دستگاه، حیوانات موذی را فراری می دهد. در صورت استفاده از آن شاهد لاشه ی حشرات و موجودات موذی نخواهید بود.
– فرکانسی که توسط دستگاه دفع موش پخش می شود، ثابت نیست. به همین علت موجودات موذی نمی توانند به آن عادت کنند.
– با تاثیر بر روی سیستم تولیدمثل موش و سایر موجودات موذی، آنها را عقیم می کند و مانع از تولیدمثل آنها می شود.

دستگاه از بین برنده دائمی موش

چگونه از دستگاه از بین برنده دائمی موش استفاده کنیم؟

ابتدا دستگاه دفع موش را به پریز برق متصل کنید. با این کار، چراغ های قرمز روی دستگاه روشن می شود. این امر نشان می دهد که دستگاه سالم است و به درستی کار می کند. دستگاه از بین برنده دائمی موش را در محلی قرار دهید که موجودات موذی بیشتری وجود دارد. معمولا نتیجه ی استفاده از دستگاه را پس از 4-2 هفته می توان مشاهده کرد.

عملکرد دستگاه از بین برنده دائمی موش

در ساختار  دستگاه دفع موش ، یکسری ریز رایانه همراه با مدارهای فرکانسی و موج دار وجود دارند. امواج مغناطیسی و صوتی که توسط این دستگاه فرستاده می شود، تاثیر مثبتی در کنترل موش دارد. دستگاه از بین برنده دائمی موش، عوارضی برای انسان ندارد. این دستگاه، فاقد بو و دود است و می تواند به مدت طولانی (به طور مداوم) کار کند. اگر این دستگاه خراب شود، نیازی به باز کردن آن نیست. فقط کافی است تا با شرکت موردنظر تماس بگیرید تا آن را تعویض کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − ده =