مقالات

دستگاه دفع عقرب

دستگاه دفع عقرب

دستگاه دفع عقرب برای دور کردن عقرب ها از محیط زندگی و کار افراد مورد استفاده قرار می گیرد. عقرب که با نام کژدم هم شناخته می شود، جزء بندپایان و در رده ی عنکبوتیان قرار می گیرد. این جاندار، 8 پا و زهری کشنده دارد. نیش عقرب در انتهای دم آن است و این عامل، عقرب را به موجودی شکارگر تبدیل کرده است. فعالیت عقرب ها بیشتر در تاریکی شب و آب و هوای گرم می باشد. برای فراری دادن و دفع عقرب از محیط کار و زندگی از روش های مختلفی استفاده می کنند. یکی از این روش ها استفاده از دستگاه دفع عقرب می باشد.

عقرب

دستگاه دفع عقرب

دستگاه دفع عقرب ، دستگاهی است که با هدف دور کردن این موجود خطرناک از محیط طراحی و تولید شده است. در حال حاضر شرکت های زیادی در زمینه طراحی، تولید و عرضه مدل های مختلف دستگاه دفع عقرب و سایر موجودات موذی فعالیت می کنند.

دستگاه دفع عقرب مدل Z-D 9673

دستگاه دفع عقرب مدل Z-D 9673 یکی از دستگاه هایی است که برای دفع عقرب و جاندارانی مانند موش، سوسک، ساس، کک، سنجاب، مورچه، کنه، راکون، مارمولک، سنجاب و … به کار می رود. این دستگاه ساخت کشور تایوان و دارای لیسانس کشور آمریکا می باشد.

دستگاه دفع عقرب

کاربرد دستگاه دفع عقرب

دستگاه دفع عقرب را می توان در محیط های صنعتی، آپارتمان ها، مغازه های فست فود، رستوران ها، محیط ها و انبارهای صنعتی و کلیه فضاهای سر پوشیده استفاده کرد.

ویژگی های دستگاه دفع عقرب

دستگاه دورکننده یا دفع عقرب فاقد سم است و خطری برای انسان ندارد. در صورت استفاده از این دستگاه دیگر نیازی به طعمه گذاری و استفاده از تله نمی باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه دفع عقرب مدل Z-D 9673 می توان به عمر طولانی، مصرف برق ناچیز و خدمات پس از فروش اشاره کرد.

مشخصات دستگاه دفع عقرب

ارتفاع دستگاه 7 و قطر آن 11 میلی متر است. وزن یونیت داخلی 100 گرم می باشد. آداپتور تغذیه دستگاه 9 ولتی بوده و پخش صدا به صورت 3D است. امکان تنظیم دستگاه در 3 مد عملیاتی وجود دارد. این دستگاه دارای استانداردهای RoHs GS ، IEC ، UL ، CE می باشد. بدنه دستگاه ضد زنگ و در برابر ضربه مقاوم است.

عملکرد دستگاه دفع عقرب مدل Z-D 9673

دستگاه دفع عقرب مدل Z-D 9673 به روش کمبوسونیک (ترکیب صوت و مافوق صوت) عمل می کند. این ترکیب به عنوان یک مفهوم جدید در دستگاه های کنترل آفات و حشرات شناخته می شود. در ساختار این دستگاه 3 بلندگوی التراسونیک وجود دارند که هر یک می توانند 135 دسی بل فشار صوتی را ایجاد کنند. برای جلوگیری از تطابق شنوایی حیوانات موذی از فرکانس های متغیر استفاده می شود. این تغییرات به صورت اتوماتیک و پله ای است. سیستم چک شنیداری دستگاه شرایطی را فراهم می کند تا بتوان دستگاه را تست کرد.

مزایای دستگاه دفع عقرب

در هنگام استفاده از دستگاه دفع عقرب نیازی به سم نیست. بنابراین ضرری برای محیط زیست ندارد. کاربرد دستگاه دور کننده و دفع عقرب بسیار ساده است. برق کمی مصرف می کند. می توان از این دستگاه در محیط های مختلف استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 13 =