مقالات

دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار

دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار

دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار ،  این پرنده های شکاری، انواع مختلفی دارند. مرغان ماهی خوار پرنده هایی هستند که به صورت گروهی، ماهی شکار می کنند. آنها به صورت یک خط و یا به شکل U، برای شکار می روند. همچنین با تکان دادن بال های خود روی سطح آب، ماهی را به قسمت کم عمق هدایت می کنند. هنگامی که ماهی ها در مناطق کم عمق جمع شدند، مرغ ماهی خوار به راحتی آنها را به بیرون می کشد. با این وجود مرغ ماهی خوار قهوه ای از بالا به سمت ماهی ها شیرجه می زند و آنها را در منقارش به دام می اندازد. این پرنده، ماهی ها را در غبغبش ذخیره نمی کند، بلکه فقط از آن استفاده می کند تا ماهی ها را بگیرد. سپس آب را به بیرون ریخته و آنها را فورا می بلعد. مرغ ماهی خوار سفید آمریکایی می تواند تا حدود 11.5 لیتر آب را در غبغب خود نگه دارد. مرغ ماهی خوار جوان، منقار خود را در گلوی مادر فرو کرده و غذا را از آنجا می گیرد. محل زندگی مرغ ماهی خوار در مناطق ساحلی، رودخانه و دریاچه ها می باشد. این پرنده ها، اجتماعی می باشند. به همین علت، بیشتر به صورت گروهی و در یک صف، سفر می کنند. معمولا هنگامی که در جزایر مختلف دور هم جمع می شوند، عملیات جفتگیری را انجام می دهند.

روش های خلاصی از دست مرغ ماهی خوار

برای نجات ماهی ها از این پرنده های شکاری راه های مختلفی وجود دارد. این راه ها دارای یک سری وجه مشترک هستند. از جمله آنها می توان کارآیی کم، عادی شدن برای پرنده ها، وقت گیر و پر زحمت بودن آنها را نام برد. یکی از بهترین راه ها برای رهایی ماهی ها از شر مرغ های ماهی خوار، استفاده از دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار است. دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار با گاز پروپان (کپسول و یا پیکنیک گاز مایع) کار می کند. به همین دلیل، کار کردن با این دستگاه بسیار راحت است. شدت صدایی که توسط دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار تولید می شود به اندازه ی 125-120 دسی بل می باشد. این شدت صدا علاوه بر مرغ ماهی خوار، دیگر پرندگان و حیوانات مزاحم را نیز فراری می دهد.

دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار

انواع دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار

دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار در دو نوع مکانیکی و دیجیتالی بوده که هر دو مدل تا مساحت 1 هکتار را پوشش می دهند. شدت انفجاری که توسط دستگاه مکانیکی ایجاد می شود به اندازه ی یک اسلحه ژ-3 می باشد. این دستگاه می تواند در هر 2 دقیقه یکبار صدای انفجار ایجاد نماید. شما به راحتی می توانید با این دستگاه کار کنید. ضمن اینکه نگهداری از آن هم آسان است. نوع دیجیتالی به صورت شارژی و زمان دار می باشد و شما می توانید فواصل زمانی شلیک ها را تعیین نمایید. این فاصله ی زمانی از 2 تا 20 دقیقه قابل تنظیم است. مدل دیجیتالی دستگاه دور کننده مرغ ماهی خوار برای شب یا روز قابل تنظیم می باشد. مدل جدید این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که یک انحنا در لوله ی خروجی دارد. این انحنا باعث می شود تا صدای شلیک بیشتر شود.

محل استفاده از دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار

از دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار در مناطق ساحلی، دریاها، رودخانه ها و مزارع پرورش ماهی استفاده می شود تا ماهی ها در امان باشند. باید توجه داشت که این دستگاه در مکان های مسکونی و رفت و آمد انسان ها استفاده نمی شود.
هنگام استفاده از دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار باید پشت دستگاه بایستید و جلوی آن قرار نگیرید.
جنس دستگاه به گونه ای است که هیچ بارندگی آن را خراب نمی کند و بر روی آن تاثیر نمی گذارد. به همین دلیل روی دستگاه فراری دهنده مرغ ماهی خوار را با چیزی نپوشانید.
برای بهترین حالت کارکرد دستگاه، آن را بر روی سطح صاف قرار دهید. دستگاه دفع کننده مرغ ماهی خوار دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + ده =