راه حل

راه حل برای منازل مسکونی

تعداد زیاد حیوانات و حشرات موذی موجب افزایش نگرانی افراد شده اند. به همین دلیل از دستگاه های دور کننده الکترونیکی حشرات و حیوانات استفاده می کنند. افرادی که در خانه از وجود حشرات موذی رنج می برند، نیز می توانند از این دستگاه ها استفاده نماید.
برای خرید هر وسیله الکترونیکی، تحقیق زیادی انجام می ‌دهید و باید خیلی از موارد مربوط به آن را بدانید تا بتوانید از آن استفاده بهینه نمایید. در مورد خرید این دستگاه‌ ها نیز باید یکسری موارد را بدانید تا بتوانید بهترین و هوشمندانه ‌ترین خرید را انجام دهید.

  • خرید دستگاه با قابلیت شارژ مجدد
    این دستگاه باید باتری‌ های قابل شارژ داشته باشد. در واقع با خرید دستگاه‌ های دورکننده‌ الکترونیکی بدون باتری ‌های قابل شارژ، پول خود را هدر داده ‌اید. شما باید در خرید، دقت خود را دو برابر کنید تا مطمئن شوید که این باتری قابل شارژ می باشد و می‌ تواند در هر زمان و هر مکان دیگری شارژ شود.
  • نداشتن پرتو ماوراء بنفش در دستگاه

دقت نمایید که از وسایل تولید کننده پرتوی نور ماوراء بنفش در داخل دستگاه استفاده نشده باشد. اگر قصد خرید یک دستگاه دفع کننده اشعه ماوراء بنفش را دارید، باید از آن در مکانی استفاده نمایید که برای خوابیدن یا استراحت استفاده نمی ‌شود. زیرا این نور می ‌تواند عوارض جانبی داشته باشد و بدن یا چرخه خواب شما را مختل کند.

  • استفاده نکردن از مواد شیمیایی در ساخت دستگاه

در ساخت دستگاه دور کننده حشرات نباید از مواد شیمیایی استفاده شده باشد یا حداقل خیلی کم از آن استفاده شود. دستگاه‌ های دورکننده حشرات الکترونیکی خاصی در بازار وجود دارند که هنگام وصل شدن به برق، غبار تولید می ‌کنند، این مواد شیمیایی پشه‌ ها را جذب کرده و از بین می ‌برند. مطمئن شوید كه مواد شیمیایی مورد استفاده در دستگاه، از منابع طبیعی یا مواد شیمیایی مصنوعی می باشند. زیرا كمترین تاثیر را برای سلامتی ما دارند.

  • کیفیت ساخت دستگاه دفع کننده حشرات

ساخت و کیفیت دستگاه‌ ها را مد نظر داشته باشید. دستگاه هایی در بازار وجود دارند که ادعا می ‌شود، اصل ‌هستند. اما در واقع تقلبی می باشند و حشرات را به طور موثر از بین نمی ‌برند. بنابراین هنگام خرید این دستگاه‌ ها مراقب باشید که کالای تقلبی نخرید تا در از بین بردن حشرات موذی موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 10 =